الاثنين، 11 مايو 2009

.." ســــامحينى "..


==========
.." ســامحينى "..
============
-----------
انا آسف وسامحينى . بقولها وانا مطاطى
انا آسف يا نور عينى . ماقدرتش اكمل حياتى
-----
بقولها وانا برتعش
وصوتى منها بيتخدش
...
بقولها علشان انا الانسان
اللى متحملش
...
انتى بريئه مالكيش اى ذنب
هى دى الحقيقه انا اللى كسرت الحب
------
انتى ما خسرتيش عليا ما تدمعيش
انا اللى خسرت
...
كان المفروض تنادينى اسمع واجيلك وارجع
بس انا اللى اتاخرت
--------
انا اللى مقدرتش .. كان لازم اعمل اكتر من كده
حتى لو كان ... المستحيل
آسف اوى
انى كنت ضعيف وهزيل
...
سامحينى ... انا اللى ضعفت
هتفيد بأيه كلمة انا غلطان
او مليوووون إتأسفت ؟؟
---===---
كان نفسى اوصل بيكى لبر امان
ونعيش حياه كلها الوان

-----------
------------
لكن اول موجه من بحر غادر
ضعفت غرقت ما كنتش قادر
كان نفسى اشيلك بين اديا
جوووه عنيااا
واعدى بيكى لـ أحلى دنيا
بس كان نَفَسىّ قصير
بسببى الحب الحلو اتمرر
الورود والزهور والخضره .. كل شىء اتغير
-----------
انا اللى بقولها وعلى عينى
عيشى حياتك مع غيرى
بقبل ما تمشى سامحينى

-------------
----------------
وماتستننيش
لانى هتأخر اوووى
وياعالم لـ أمتى هيطول تأخيرى
-------
بقولها وانا الخوف مالينى
وبحكم القدر والظروف
ارجوكى بقى
ساااااااااامحينى
ساااامحينى
--------
-----
--
بقلم : أميـــــر ألعـــذاب ..؛؛


هناك 10 تعليقات:

*همسة من الحب والامل* يقول...

اول تعليق حجززززز
لـ *همسة من الحب والامل*

الأمير يقول...

بسم الله ..

ههههههههههه

اول تعليق ايه بس

وحجززززززز ايه

محدش صدقينى بيخش هنااا كتييير

والقله دى بصراحه والله عندى بالدنياااا كلهااااااااااا

ربنا يباك فيكِ
وفيهم ...

تحياتى ..؛؛

*همسة من الحب والامل* يقول...

هيييييييييييه اخبرا النت اتظبط
بجد بجد بجد انت ما شاء الله عليك مبدع بجد
مش عارفه اقول ايه بصراحه
ربنا يحفظك ويكرمك ويوفقك ياااااااارب
بجد بحييكي علي اسلوبك وكلامك الرائع الهايل اللي بيوصل للقلب بسهوله جدااااااااااااااااااا
يارب يوفقك دايما والي التألق دائما
وكن املا .. كن حبا

عاشق الشهاده يقول...

كالعاده اثرت قمة الاعجاب اخي الامير

بجد رووووووعه
كلام من القلب والله جميل جداا

لك مني احلى كلام واحلى سلام واحلى اطراء واحلى ورد واحلى كل حاجه
بس كان نَفَسىّ قصير
بسببى الحب الحلو اتمرر
الورود والزهور والخضره .. كل شىء اتغير

بس دايما التنازل في الحب اخرته وحشه
وتعتبر من اكبر الغلطات
بيبقى فاكر ان كده افضل لكن العكس
هو الصح لا تنازل

بجد اثرت موضوع جامد جدا ومهم
واحنا دايما هنستنى موضوعاتك بس انت شيد حيلك معانا

الأمير يقول...

بسم الله ...

" همسه من الحب والامل "

نورتى والله والحمدلله ان النت اتظبط
لان تعليقك مهم جدااا ورائع جدااا

ربنا يبارك فيكِ

انا بجد اللى مش عارف اقول ايه

كلام كبيير اوى انا اقل من كمه واحده منه

حفظكم ربى اختنا وبارك فيكم
وشدى حيلك بقى وسيبك من النت والدنيا كلهاااا
الاهم امتحاناااااتك
ربنا يوفقك ... قولى آآمين

تحياتى لك اختنا ..؛؛

الأمير يقول...

بسم الله ...

اخى العزيييييييز جداااااااا

" عاشق الشهاده "

والله نورتنى وقرحان بمتابعتك جداااااااا
فوق ما تتخيل .. ربنا يبارك فيك ويحفظك

--------

انا معاك ان ممكن التخلى عن الحب تكون اخرته وحشه ... لكن احيانا يكون الانسحاب حتمى ... يعنى ما دام الفراق مكتوب .. يبقى ليه ما سبهاش تعيش مع حد احسن منى .. لانى ما قدرتش اكون اهلا للحب
واقصد من كده .. ان فى شباب يعلموا انهم لن يستطيعوا الاستمرار فى الحب
لأى سبب كان .. ومع ذلك يكابرواا
ويرفضوا الاعتراف بضعفهم .. وانكار الواقع المحيط بهم .. فيستمرواا
فتكون العواقب وخيمه ..
الا كان من المفترض ان يتركوا من احبوا
ليحيا حياه ارقى واجمل ... !!؟
ان حقا يحبونه فصدقنى يستركونه ويبتعدواا

-------

بجد والله كلامك حسسنى انى بكتب حاجه ..
وان كلامى وصل لمن قرأه

لاااا حرمنى الله منك ابداااااا ابداااا

حفظك ربى ورعاك ..

بكل ود .. تقبل اسمى وارق واعذب تحياتى ..؛؛

*همسة من الحب والامل* يقول...

ممممممممم
في ناس كدا مش بتدخل نت بقالها 24 ساعه
ايه السبب يا تري
فكرنا كتير ومش وصلنا لاجابه ممكن حضرتك تجاوب لو مفيهاش رخامه وحتي لو فيها برضه عادي

hasona يقول...

السلام عليكم

جميل هنا
ولمسنا التغير

وكانه موقف يلملم كل جراحك
ويقطع الامل

نهاية مشوار - كنا نعتقد أنه هو الطريق بأكمله
وأن نهايته يجب ان تقترن بنهاية الحياة

وها هي تقهرنا الظروف
وتكسرنا
فتجعلنا نميت ما بين أيدينا ونفقد الحياة
ويزهق الامل
وتنسال الأماني
ويحتوينا الندم

عندها نصل لمفترق الطرق

،،،،
أعتذر لك
لأني لا أملك مدونة
وأدخل النت علي فترات متقطعة
أسف جدا

لكني أشكرك تواصلك الدائم

لا تنسانا من صالح دعواتك
وكل سنة وانت طيب

تحياتي

الأمير يقول...

بسم الله ..

همسه من الحب والامل

انا موجود اهووو والله

شكرا على السؤال

الأمير يقول...

بسم الله ...

حسووووووووووووناااااااااااااا

والله وحشتنى اووووووووى

على رأى البنات
امواااااااااااااه

بجد ربنا يحفظك اخى
وكلامك انا اقل من انى اعقب عليه
والله تعليقك يسعدنى جدااا اخى
فلا تحرمنى اياه

--------

بس انت بتعتذر ليه
والمفروض ياعم انك تعمل مدونه
نخش نسلم ونطمن عليك

ومتطولش الغياب
وربنا معاك ويرعاك

خالص تحياتى اخى الحبيب

والسلام عليكم ..؛؛