الأحد، 24 يناير 2010

.." نفسي أقول لها "..


نفسي أقول لها

نفسي اقول لها .. مش بس بحبها


نفسي أعرّفها باللى قلبى قاله أول ما شافها

.. هى دي اللى عشقتها !! ..

--------

نفسي اقول لها

نفسي

آه

نفسي اقول لها

نفسي اقول لها

محدش هيحبها

أدّي

دا أنا إللي قطفت

وردي

وقدمته هديه لها

نفسي ... نفسي .. أقوووول لها

هي دي
إللي انا حبيتها .. بس دي عاااليه أوي فوووق

هي إللى حلمت بيها واتمنتها .. لكن إسكت يا قلبي ماتبصش لفوق

دي كأنها فـ السما .. !! مافيش فـ الارض زيها


بس


نفسى

اقول لها مش بس .. بحبهاااااااا

نفسي أثبت .. أقول وأكد .. إنهاااا

حب عمري .. دق قلبي .. بحروف إسمها ..!!

كان فاااضل بس ينطق .. وأنا خايف أبدأ

وبالسر أبوح لهاااا

===---===---===

آه لو تحس .. بعيون بتسهر .. وعقل بيفكر .. وقلب دااايب بيحب

آه لو تعرف إنها في نظري . عاليه . كبيره . وملكة وأميرة على عرش القلب

لو مصيرها غير مصيري .. لو نصيبها مع غيري .. إسعدها يا رب .


دا أنا كفايه عليا أشوفها في سعاده

دا أنا أكون فرحان لفرحها .. لالا لأ . وزياده .!

لو هي مش عارفه بحبي لها

يبقى كفايه عليا لوحدي أحبها

دا أنا لو بإديا أديها عنيا

وعمري على عمرهاااا

بس لو ينفع . أعلى صووووتي وتسمع


بحبببببببببهاااااااااااااااااااااا


بس صوتي عنها بعيييد

يااه لو تحس .. بيا بس يبقى عندى يوم عيد

وهفضل بفرحة عمرى مديون لها


أيوه .. وليه لأ .. هو دا الحق

من غيرها السعاده ما تعرفنيش

من غيرها قلبي فاضي ميساويش

أنا عارف إنها مش نصيبي

بس تيجي الفرصه

علشان بس أقول لها


من كل قلبي

..

..

..

.

" بحبها "



بقلم : أمير الحب ..؛؛

هناك 24 تعليقًا:

همسة حب يقول...

السلام عليكم
اووووووووووول تعليق
بتحبها ... بجد بجد يا بختها
بجد جمييييييييييييييييل اوي
يارب دايما في تألق
انا مش عارفه اقول ايه
والله مش عارفه اوصفه بالكلام
بس بجد بجد اكثر من رائع
ربنا يوفقك
في رعاية الله
السلام عليكم

ريمان يقول...

السلام عليكم


واضح ان الاميره اللى اكلمت عنها غاليه اوى وعاليه اوى

لمست بين الكلمات حب ماله حدود وخوف من المجهول وتردد وقلق من البوح بالسر

وكمان لمست عطاء بدون انتظار مقابل

بس بجد صعب اوى ان حد يكتم الحب فى قلبه كده وهو عارف انه مش نصيبه كمان

بس هو شعور جميل برضه فى نفس الوقت

وبجد يا بخت الاميره دى بالحب ده حتى وهى مش عارفها برضه يا بختها

ده بس كفايه ان اللى بيحبها بيتمنالها السعاده حتى لو مع غيره

فى حب وعطاء اكتر من كده؟


اكيد مفيش

انا على فكره مش عارفه اعبر كويس واعلق معرفش ليه

جايدا العزيزي يقول...

وانا كان نفسى اكون اول تعليق


بس سامحنى على التأخير


النت فصل عندى وكنت بتألم كتير

يابختها

انصحك تقولها جايز تكون بتحبك زى ما بتحبها


الامير


كنت انتظر جديدك


غبت وعدت لتعطر بهمسك الارجاء


دمت لمن تحب


تحياتى

غير معرف يقول...

الله عليك

رومنسي رومنسي :)

احساسك اكثر من رااائع

بس خليك متفائل مش يمكن تكون بتحبك وتكون من نصيبك مش هتخسر لو عليت صوتك وقلتلها ^ـ*

حد يلاقي قلب زي قلبك وحب زي حبك ويقول لأ :)

ربنا يوفقك ويسعدك

محمد أبووردة يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
محمد أبووردة يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
معذرة اخي الامير ان كان تعلقي في هذه المرة سيكون جافاً.
- أخي كنت في كل مرة أدخل الي مدونتك وعالم كلامتك فأمدحك كثيرا لما أراه فيك من تربع علي عرش الكلمة
ولكن هذه المرة فلن أمدحك
أتدري لماذا لأني رافض لهذا النوع من الكلمات
معذرة أخي
فلا تعليق عندي
وجزاكم الله خيرا

أحمد الصعيدي يقول...

السلام عليكم ورحمة الله

محمد

مدد بمعني الدروشة وليس الاستعانة بغير الله ومادام الفهم خاطئ فأنا فعلا غيرت الكلمات

وشكرا علي التنبيه

وبعدين يا سيدي أنا اغيب عليك شوية أرجع ألاقيم بقيت شاعر غنائي .. ايه الحلاوة دي

كلام في ودنك

قوللي هيا مين ومتخافش (سرك في بير .. كبير )

شكرا لظهورك

جايدا العزيزي يقول...

الامير

الاختلاف فى الرأئ لا يفسد للود قضيه


مش عارفه ليه دايما نعترض على بعضنا البعض


انا شايفه ان كل كلمه تخرج من القلب


هى فى حد ذاتها ابداع


ولكل منا مبدأ

ولكل منا طريقه فى سياق كلاماته


انا بختلف مع الاخ نور الدرب


كل كلمه صادقه هى فى نظرى انجاز


الامير


همسك رقيق وانت ذو احساس مرهف


دمت فى حفظ الرحمن

الأمير يقول...

همسة حب

نورتى المدونه
وفرحان انك اول تعليق

بس نفسى اعرف يا بختها على ايييييييه ؟!!!

وشكرا على كلامك الرقيق

الأمير يقول...

السلام عليكم

ريمان

مرحبا اختنا فى مدونتنا المتواضعه

والله انا اللى مش عارف اقول ايه

دايما كده ردك مختلف ومتميز
بيخلص كل حاجه بجد

حقيقى مش عارف اقولك ايه

يا ترى يكفى

جزاكم الله عنا خيرا ..؟

فى امان الله ..؛؛

عايش... ولكن !!!! يقول...

كلماتك رائعه
واحساس بجد جميل
دمت موفق

Tamer Nabil Moussa يقول...

كلمات جميلة

تسلم عليها

والحب جميل واحساس رائع ولكن ان يكون بين طرفين وليس طرف واحد

مع خالص تحياتى

ايمان روحي يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بجد كلمات جميله اوي
ممممممممم
جمعك الله بمن احبة
بجد صعب اوي لم نحب ومنقدرش نتكلم
بي الحب هاكذا جميل بعذابه كمايقولون
لكن كم هو الاجمل بجتماع الاحبه
جمعك الله بمن احببة
امتلك الجرئه كي تحصل علي حبك
مودتي

العاشقه يقول...

ليه كل الحزن ده الدنيا لسه بخير
فى حاجات بتجرحنا وفى حاجات بتسعدنا
وادينا عايشين بس الصبر وشوية امل هنقدر نعيش الدنيا

جوجو يقول...

السلام عليكم
كل سنةوانت طيب
فينك من زمان
يارب تكون بخير
تحياتى

اقصوصه يقول...

رمضان كريم

وكل عام وانتم بخير :)

فنجال شاى بلبن يقول...

طيب ماتقولها

اتفضل فنجال شاى بلبن

ahmedabediom يقول...


شركة تسويق الكتروني | شركة تصميم مواقع | تسويق الكتروني | شركة داما شركة تصميم مواقع | شركات تسويق الالكتروني | شركة داما شركة تسويق الكتروني

شركة داما السعودية

تقدم خدمات تصميم وتطوير المواقع لدي الشركات السعودية
باستخدام تكنولوجيا التسويق الالكتروني الحديث

دور شركة داما :

عمل بحث لمنافسيك لعمل موقع جيد
تنفيذ نموذج تجريبي لموقعك
حجز اسم الموقع الخاص بيك
تصميم موقع حسب اختيارك
التدريب علي لوحة التحكم لسهولة التعامل
التسويق الالكتروني للظهور في نتائج البحث
توافق المواقع مع محركات البحث SEO
صيانة الوقع بصفه دورية
دعم فني 24 ساعة في اليوم 7 ايام في الاسبوع


info@edaama.com

sales@edaama.com

00966566341760


Web Site http://www.e-daama.com
Blogger http://www.e-daama.blogspot.com
Page Facebook http://www.facebook.com/edaamaa
Linked IN http://www.linkedin.com/in/edaama
Twitter http://www.twitter.com/E_Daama
YouTube http://www.youtube.com/Edaama

africano79 يقول...

اطلع واكتشف علي باقات خدمات شركة الندي
شركة تنظيف بالرياض | شركة تنظيف | شركة الندي شركة تنظيف
دعنا نخصص لك البرنامج المناسب لاحتياج مقرك ومكنا من تقديم خدماتنا لديك سواء كانت
( يومية – أسبوعية – شهرية ) وبعدها يمكنك الاعتماد علينا .
خدماتنا متكاملة ومستواها عالي الجودة ,,,
اذا أردت أن يكون مقرك متميزاً ويلاحظه زائريك وعملائك
اتصل بنا وتجد كل ما تحتاجه من خدمات .

لاتتردد واتصل بـــــنــــا فـــــورا

للتواصل والاستعلام :::
الرياض - الدمام
0543062764
0543062810
info@alnadaa.com
support@alnadaa.com
الصفحة الرسمية للشركة علي الفيس بوك
https://www.facebook.com/alnadaa
حسابنا علي تويتر
https://twitter.com/Alnadaa_Suadi
القناة الرسمية علي اليوتيوب
http://www.youtube.com/user/AlnadaaSaudi
الموقع الرسمي للشركة
http://www.alnadaa.com/

شركة تنظيف بالرياض | شركة تنظيف | شركة الندي شركة تنظيف | خدمات التنظيف الشاملة | تنظيف منازل | تنظيف قصور | تنظيف فلل | تنظيف شقق | تنظيف مجالس | تنظيف موكيت | تنظيف خزانات | تنظيف مسابح | تنظيف واجهات زجاج | تنظيف واجهات حجر | تنظيف واجهات كلادينج | تنظيف بيارات الصرف الصحي | شفط بيارات الصرف الصحي | تسليك مجارى الصرف الصحي

Al Nada@2013


شمس النهار يقول...

كلمات بسيطة عفوية

وفي نفس الوقت قوية

رحاب صالح يقول...

كلمات رقيقة
تحمل معاني عميقة واحساس عالي
بالتوفيق دوما

الأمير يقول...

عايش ولكن

و

تامر نبيل

و

ايمان روحي

و

العاشقة

و

جوجو

و

أقصوصة

و

فنجان شاي بلبن

و

احمد محمد

أولا أعتذر لكم جدا جدااا
إني إتأخرت عليكم كل ده ... فسامحونا

وتعليقاتكم تاج فوق رأسي
وأعتذر مرة أخرى فتقبلوا اسفي .

الأمير يقول...

شمس النهار

نورتي والله

ومعلش لو تأخرت عليكم

وللعلم هذه المدونة ليست الاساسية
فمدونتي الاساسية هي لأليء الكلمات
اتمنى تزوريها .

محمد .

الأمير يقول...

رحاب صالح

نورتمونا أختنا
ومتشكر جدااا على التعليق الراقي

وكما قلت ان هذه المدونة ليست الاساسية
فـ لأليء الكلمات مدونتي الأساسية .


وشكرا لحضرتك وعذرا إن تأخرنا ف الرد عليكم .